Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Chomutov / Referent/referentka evidence obyvatel

Referent/referentka evidence obyvatel

Zaměstnavatel: Statutární město Chomutov
Místo výkonu práce: Chomutov
Platové ohodnocení: 18 230 – 27 420 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.11.2019 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Statutární město Chomutov
tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou „Referent evidence obyvatel“ na odbor dopravních a správních činností, oddělení správních činností s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

Stručné vymezení pracovní náplně: zajišťování agendy evidence obyvatel, vedení správních řízení o zrušení údaje o místu trvalého pobytu, provádění změn v evidenci obyvatel – přihlašování osob a odhlašování osob, zajištění státní správy, zpracování osobních údajů, zprostředkování kontaktů přes ministerstvo vnitra, vedení evidence obyvatel běžné a odkládací, organizačně-technické zabezpečení všech typů voleb a referenda.

Platové zařazení: 9 pl. třída podle nař. vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění.
Plat: 18.230,- až 27.420,- + osobní příplatek

Předpokládaný nástup: dle dohody

Nabizime:
- 5 týdnů dovolené,
- příspěvek na stravování (stravenky),
- pružnou pracovní dobu,
- indispoziční volno v rozsahu 4 dnů v kalendářnim roce.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úřednika dle § 4 zakona č. 312/2002 Sb.:
- úřednikem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právnim úkonům, je bezúhonná,
- ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

Další požadavky:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou.

Výhodou:
- praxe ve veřejné správě,
- flexibilita, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
- komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
- aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet),
- řidičský průkaz skupiny B.

Písemná přihláška musí obsahovat:
. jméno, příjmení a titul uchazeče,
. datum a místo narození, státní příslušnost,
. místo trvalého pobytu,
. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
. telefonní a e-mailový kontakt,
. datum a podpis uchazeče.
Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:
. životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a
dovednostech,
. ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
. případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost.

Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Neotvírat - výběrové řízení - ODaSČ - evidence obyvatel“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 1. října 2019 do 12,00 hod. na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.

Navštivte naše internetové stránky www.chomutov-mesto.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Ivana Podlahová

Referenční číslo ÚP: 16842670758
Poslední aktualizace: 7.9.2019

Podobné nabídky

Statutární město Chomutov – Chomutov
4.9.2019 · 18 230 – 27 420 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 22.9.2019.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů