Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Jirkov / Zákaznický servis

Zákaznický servis

ENCZ a.s. nabízí volné pracovní místo na pozici Zákaznický servis. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou za od 25 000 do 28 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je ENCZ a.s. - pracoviště, okres Chomutov. Nástup možný od 1.8.2020. Další informace Vám poskytne Kristýna Šlosrová, tel.: 474 614 929, e-mail: kristyna.slosrova@encz.cz.

Zaměstnavatel: ENCZ a.s.
Místo výkonu práce: Jirkov
Platové ohodnocení: 25 000 – 28 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 37.5
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: kristyna.slosrova@encz.cz

Místo výkonu práce - Zaječická 1857, Jirkov

Baví Vás komunikovat v cizím i českém jazyce?
Máte alespoň dva roky zkušenost se zákaznickým servisem v logistice?
Nebojíte se odpovědnosti za správu dat v ERP systému?

Náplň práce - pravidelně sledovat plnění stanovených KPI. zpracovávat čtvrtletní reporty, vyhodnocovat plnění KPI, nastavovat nápravná opatření, účastnit se zákaznických auditů a auditů prováděných třetí stranou, řídit profesní rozvoj a zastupitelnost zaměstnanců zákaznického servisu, v rámci procesu nastavit a udržovat plnění požadavků dle norem ISO 9001,IATF 16949, ISO 14001, AEO, komunikovat se zákazníky na eskalační úrovni, spolupracovat s ostatními úseky společnosti

Další úkoly - spolupráce se zákazníkem na denních/týdenních úkolech, příjem, přezkoumání, potvrzení a zadávání zákaznických objednávek do systému, interní komunikace pro sledování vývoje objednávky, spolupráce s ostatními úseky, delegování zákaznických požadavků, průběžná komunikace se zákazníkem o stavu objednávky, aktualizace zákaznických požadavků, objednávka dopravy včetně posouzení nákladů na dopravu, komunikace s Celními úřady, správa dat v ERP systému QAD

Požadujeme - VOŠ/ VŠ, min. 2 roky praxe na obdobné pozici, komunikativní znalost AJ - slovem i písmem, znalost QAD výhodou, znalost excel na pokročilé úrovni, ambice se vzdělávat a růst, apolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, preciznost, ochotu učit se novým věcem

Nabízíme - příspěvek na stravování - stravenky, dodatková dovolená 25 dní, příspěvek na penzijní připojištění / Cafeterie Sodexo, sick days, možnost realizovat se v rámci společnosti, společné firemní akce

První kontakt

Kontaktní osoba: Kristýna Šlosrová
Telefon: 474 614 929
E-mail: kristyna.slosrova@encz.cz

Referenční číslo ÚP: 18776220743
Poslední aktualizace: 16.6.2020

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 10.8.2020.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů